Bekom het ‘Ethical Influence Practitioner’ certificaat

Influencing skills

4,8/5 Gemiddelde tevredenheidsscore

Voor wie?

Of je nu meer deals wilt sluiten, een betere leider wilt worden of hogere online conversies wilt realiseren, het programma biedt een blauwdruk voor succesvol overtuigen. Het programma wordt druk bijgewoond door:

  • Bedrijfleiders
  • Managers
  • HR professionals
  • Coaches 
  • Sales professionals
  • Financiële experten
  • Sales Managers
  • Account Managers 
  • Marketeers
  • Online professionals
  • Project Manager

Wat?

Online traject met Dr. Cialdini
Begeleiding door Luc Cipers
Community

Welke resultaten mag je verwachten?

Na dit trainingstraject:

Heb je een diepgaand begrip van de wetenschap van het beïnvloeden

Weet je hoe je deze tools kunt activeren en versterken

Beschik je over een methode om ‘Ja’ te bekomen op je ideeën en voorstellen

Heb je inzicht in de 7 Principes van Invloed

Bekom je het wereldvermaarde Cialdini Ethical Influence Practitioner certificaat!

Heb je een eigen invloedsuitdaging tot een goed einde gebracht

"Deze training bezorgde me een breed scala aan vaardigheden en strategieën om met toewijding en integriteit te communiceren en overtuigen in elke professionele context!"
Stijn Deconinck
"Voor iemand als ik, die professioneel vaak in onderhandelingen betrokken is, geeft deze training cruciale inzichten in besluitvormingsprocessen en hoe je hier een positieve impact op kan uitoefenen. Het aangeleerde Core Motives model bijvoorbeeld, is een vaste waarde bij quasi elke voorbereiding!"
Steven Decerf
“Ik kan het Ethical Influence Practitioner Program warm aanbevelen! De combinatie van videolessen van Robert Cialdini met de groepscoaching door Luc is de ideale manier om de principes van invloed te leren toepassen.”
Kevin Gaudeus
“Een ware ontdekking van principes (na zoveel jaren onbewust beïnvloeden), die er écht toe doen. Bedankt Luc voor de inspirerende sessies!”
Marc Van Autreve

Dr. Robert Cialdini

Dr. Robert Cialdini staat wereldwijd bekend als dé expert op het gebied van de wetenschap van beïnvloeding en de ethische toepassing ervan in het bedrijfsleven. Hij is de auteur van het baanbrekende boek ‘Influence: The Psychology of Persuasion’. In deze bestseller ontsluiert Cialdini de  Zeven Principes van Overtuiging. Deze wetenschappelijk onderbouwde principes zijn van fundamenteel belang voor elke professional die zijn of haar invloed effectief wil vergroten.
 
Fortune Magazine heeft ‘Influence’ opgenomen in hun “75 slimste zakelijke boeken”. CEO Read heeft ‘Influence’ opgenomen in hun “100 beste zakelijke boeken aller tijden”. Van Cialdini’s boeken, waaronder ‘Influence’ en ‘Pre-Suasion’, zijn intussen meer dan 7 miljoen exemplaren verkocht in 48 verschillende talen. Dr. Cialdini heeft ondermeer bedrijven als Amazon, Apple, Coco-Cola, Microsoft, Mc Donald en Google begeleidt in de toepassing van zijn methode.

Interesse in het ‘Influencing Skills’ traject?

We bespreken graag je specifieke verwachtingen en stellen vervolgens een traject op maat voor